Jag är här, vart är lilla du då?

Sitter och känner mig ganska nöjd just nu. Har klarat av två dagarna i skolan.. bara tre dagar kvar. Har kännst som om det går sakta men säkert framåt, så jag kanske klarar mig terminen ut (började tvivla för ett tag sen, liksom många andra.. skoltrötthet är jobbigt!). Imorgon är det skönt nog baar 1 lektion, nämnligen kemi lektion i 2 timmar, så jag kommer troligen klara mig ganska bra.

morgon är det dessutom jobba som gäller (vilket verkligen var ett tag sedan). Ska jobba på Sweco och det absolut bästa med det är att pappa och jag och kristina och troligen två till ska åka till restaurangen som gör absolut godaste fried rise i hela sthlm. Det är så gott att man blir lycklig, haha! efter lunch så är det jobba i några timmar som gäller och sedan efter det så ska jag på jobbinterjuv på Donken vid fältöversten (får se om jag får jobbet denna gång, man vet ju liksom aldrig).

Sen är tråkigt nog träningen inställd, börjar liksom bli kär i Volleybollträningarna. Apropå Volleyboll så var vi ju dels på möte förra veckan. Det var jättegivande och bra och trevligt, ledde dessutom till att träningsläger i Italien blir ett alternativ! Skulle vara en sjukt rolig grej att ha gjort, särkillt om Joanna, Sarah och Jasmine följer med (annars kommer jag inte våga åka, haha)! Igår så var det även årsmöte för Sthlms Vingar och på mötet koms det fram till att vi (vild vingar) varannan vecka eller nått ska träna med dam-lagen! Läskigt, men intressant! Under mötet så smet jag och Jasmine ut i köket en stund och gjorde oss varsin macka och när vi kom ut i rummet igen så frågar Trui: Du då Malin? Jag som ser ut som ett frågetecken säger: Vaa? Vilket leder till ett fnitter genom rummet. Men sedan förklara Trui vidare: Vill du vara ungdomsrepresentat i vårat blablagrupp (jag kommer inte riktigt ihåg)? Så nu ska jag sitta på möte med 2 tränare och 3 andra personer från damlagen. Haha, rolig tanke! Men men.

Nej nu ska jag gå och äta middag, varma mozzerella mackor, mums!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0