Det är nästan lunch...

... Under tiden så sitter jag här och bloggar.

Fredagen var en mysigdag... Ja sussi jag kan bara små pittoreska ord (eller hur de nu stavas)...  Först var de skola och svenska. På svenska lektionen så kom diskussionen manlig och kvinnlig framgång upp och klassens största idiot sa som vanligt något helt felaktigt och korkat. Han påstod att kvinnor inte kan nå framgångar, väldigt smart sagt? Jag tror att alla tjejer i klassen (ja om man räknar bort viss/a personer) kommer nå större framgång än vad han någonsin kommer ha möjlighet till. Men men hans problem att han är så trångsynt. Efter svenska var de italienska och de var en ganska vanlig lektion, fast jag lyckades hålla mig för skratt, vilket jag brukar ha svårt för! Efter skola och allt det så vart de till att åka och lämna tillbaka Ellis klänning, fixa lite grann till Sainey och till slut träna.

Mina slutsattser av träning: Jag är svagast i hela världen! Haha, Joannas kommentar var ju lätt härligast: Malin jag vet hur du gör dina armhävningar, inte konstigt att du fick träningsvärk när du gjorde riktiga igår (nått sånt var de iaf.. Haha jag fick alltså träningsvärk av att göra 20 armhävningar!). De positiva med träningen är iaf att jag har mkt lättare för kondition, av någon anledning.

Efter träning och annat så blev det till att få håret klippt. De sista som jag tänkete göra innan jag bara ska njuta av att ha ett snyggt hår. Är jätte nöjd med håret. För 3 veckor sen var jag brunett med kort hår i ganska tråkig frisyr. Nu är jag blond med långt hår och en gullig Malin frisyr.

Efter maten blev det till att lång promend genomn stan med Sussi och hennes vän Simon. Vi gick från centralen till typ karlaplan och därifrån till söder och gotlandsgatan. Det var väldigt skönt att ta en så lång promenad utan anledning.

Nu ska jag städa eller nått (troligtvis så glömmer jag städningen).

Puss

Kommentarer
Sötis Isabelle

Du är ju tokig.. de ringde från model house nyss och jag fattade nada. Men ska dit nästa söndag i alla fall.. Så tack! :]

Ska vi ses i veckan? Tisdag/onsdag eftermiddag? :]

puws

2008-02-09 @ 16:09:57
Besök mig på min hemsida: http://juncti0n.blogg.se
Sötis sarah

Ja och på Norrlandsgatan vid The vibe träffade ni på söt Sarah, inte att glömma! Gud vad chockad jag blev när jag såg er ;D haha

2008-02-09 @ 18:13:57
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis Malin

Ja vid the Vibe så såg vi en riktig snygging! Hihi! Ja de var lite oväntat att hitta dig gåendes på norrlandsgatan, men trevligt ;)

Pusss

2008-02-10 @ 14:42:07
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0