De känns lite bättre nu...

Jag har vart lite av ett åskmoln idag, men what to do when everything is upsidedown? Kalla mig bortskämd eller barnslig.. de spelar ingen roll, för vad som än sägs så känns de lika förjävligt ändå. Jag vet att jag blir som ett åskmoln vissa dagarn... över vad som för er kan ses som obetydligt, men de är inget jag kan göra åt saken mer än att få vara för mig själv.

image42

Jag känner mig lite nöjdare och lite .... Jag har nu iaf börjat på historian och de är bara lite extra som ska fixas nu, typ fylla i med åsikter och sådant. Tror att de kommer gå bra om jag bara tar mig tid och gör de, hade jag inte vart så trött hade jag gjort de nu. Känns så bra att fysiken nu äntligen, äntligen, äntligen är över! Om de är något man kan bli deprimerad över så är de definitift fysik. Hmm.. Som ni kanske förtstår så är de alltså allt som rör skolan som håller på att gå åt helevete. Så om jag ska klara mig igenom den här terminen så blir de till att, precis som ikväll, plugga. Vilket inte på nått sätt är nått jag är bra på, de brukar ju lösa sig endå liksom... eller rättare sagt de brukade lösa sig endå. Men inte längre, så de blir heöt enkelt till att lära sig att plugga.

Nej nu ska jag gå och lägga mig.. och troligen kommer jag drömma mardrömmar om de tråkiga Karl XII frågorna!

Puss och sov gott allihopa!

Kommentarer
Sötis sarah

Ja, börja på retoriken, det blir sjukt kul :D

2008-02-02 @ 11:04:44
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0