CADlektion

Sitter på en CADlektion (för er som inte vet vad CAD är så är de ett ritprogram... jepp lite tråkigt, men nödvändigt när jag vill bli arkitekt). Sjukt tråkigt är de just nu iaf. Skolan har som vanligt missat att installera programen, men men vi är lyckliga ändå med att behöva lyssna på någon som pratar om hur man gör.

Tråkigt nog har jag, som ni kanske märkt, inte uppdaterat på några dagar... Men jag har inte haft tid, jag känner mig så borta och trött ska ni veta. I tisdags så verkar jag inte gjort något alls... Det är tomt i kalendern ;O Men jo föresten jag tränade med Sainey och socialserade sedan med Sussi och Sainey på BK.. Efter de så åkte jag hem och kolla på Gossip Girl (trots att jag missade första avsnittet *snyft*

I går (alltså onsdag om jag tänker rätt) så var de först skola på Kvarnholmen, vilket betyder kemi och idrott. Efter rolig idrottslektion, som Sainey och Peter höll i, så blev det till att åka och handla tråd och nål för att sedan åka till Enskede Gård igen. Känns som om jag vart där väldigt mkt den senaste tiden, hihi! Väl på hos Tina så hjälpte hennes vän Ermina till och gjort flätorna och sen blev det till att sy i både mitt och de andra håret så att de till slut skulle bli lååångt och fint på mig. Men de tog lite längre tid än väntat så de blev inte klippt, hmm... Så Tina kommer hem till mig på fredag och fixar de! Hihi! Kommer bli så bra när de är klart. Har jag nämnt att dem har bageriprogram på Enskedegård? De har dem iaf, vilket betyder att dem säljer bakelser och kakor väldigt billigt och väldigt färskt *mums* Så ja jag blev även lite fetare. Efter hårfixande så blev det till att möta Sussi för en snabb shoppingtur i staden. Blev lite för snabb, så jag var hos Tommie före Joanna! Sen gick vi och åt, vilket behövdes var väldigt hungrig. Sen efter att jag blivit ännu lite fetare så var de volleyboll som gällde! Woho va duktiga vi är! Haha! Aja duktigare än fröken tränare som hade lite problem med att serva idag.

Nej nu ska jag ta och göra nått annat i väntan på nästa lektion som är Geografi... och börjar om en timme och lite extra. Efter det är de modelfotografering för  mig, Sussi och Sainey som gäller! Wiie ska bli så kul att se Sainey i modesminkning.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0