åter igen

Nu sitter jag här i dataslaen och är super duktigt (tack vare att jag sitter brevid Oscar och srkiver av honom). vi har CAD-lektion så som på varje torsdagsmorgon.

Idag i morse så hittade jag inte mitt busskort (vilket även innehåller mitt skolkortsgrejs och mitt passerkort till Sweco). Så det vart en hel del panik och väldans mkt skrik. Som tur var så är kortet nu upphittat (dock på Sweco) så jag kommer få åka på bussremsa hela dagen! Suck på det!

I övrigt kan ju berättas om att Söta lilla Sarah har organiserat så att vi ska gå och fika på fredag (eventuellt) så det kommer bli mysigt. Sötisen sitter just nu mittemot mig och ser till att jag får i mig choklad! Mums!

Sen hade jag inte så mkt mer på hjärtat, men i will be back!

Puss

Kommentarer
Sötis sarah

Hihi, jaa vi ska fika och prata sex hela natten lång :)

2008-02-28 @ 12:04:05
Besök mig på min hemsida: http://sec.blogg.se
Sötis Malin

Jaa hela natten lång!

2008-03-01 @ 15:40:31
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0