All of this

Träningsvärk i hela kroppen (eller okej bara för att jag är en mes så överdriver jag, men har faktiskt rejäll träningsverk i både lår och rumpa). Tror att det är farligt för hälsan att träna Body Pump, haha.

Dagen har bestått av att gå till tandis, vilket automatiskt betyder smärta utan gränser. Jag hatar tandläkare, inte alls roliga personer. Fick typ spruta i tandköttet för att få bort bakterier som min himla visdomstand dragit åt sig. Om jag har otur och det inte riktigt hjälpte så kommer dom dra tanden, vilket det dock lutar mot med tanke på att det fortfarande är ömt och svullet i mitt tandkött. Aja senare problem.

Efter tandläkar besöket så blev det skola. Alltså kan matten bli tråkigare? Jag hatar matte med hela min själ, jag tänker aldrig mer i hela mitt liv frivilligt (inte för att jag gör det frivilligt just nu heller men endå) räkna matte. Efter matte kommer kemi, faktiskt roligt idag. Efter kemi var det italiano som gällde där en intressant (läs skabbig) diskussion om maskar.

Det var meningen att jag skulle träna efter skolan, men icke sa nick. Träningsvärken blev min braiga ursäkt till att jag inte behövde träna. Så istället så följde jag efter Sussi och Pål en stund på stan, men övergav dem för att kolla på bågar (jakten på det ultimata glasögonen fortsätter) Men nej butiken jag fått tips om hade bestämt sig för att flytta all försäljning till internet, så det funkade inte så bra. Så jag åkte hem, åt och sen åkte jag till sollentunna med mamma och gick på en lååååång promenad i rask takt i backar. Men måste ju säga att mamma har börjat bli lite långsam. Haha får alltså promenra oftare med henne ^^

De som cirkulerar i min gärna just nu är hur ska jag lyckas göra ett tal på 10 - 15 min som är förklarande/informerande?? Damn it måste verkligen skriva och öva på det tills på torsdag.

Imorgon är de typ 2 tim lektion, sen åker jag hem sover i några timmar, äter och åker sen på volleyboll. Kommer bli en slapp dag, hihi!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0