Verkligheten

Dagen kan beskrivas med ett antal ord. Ord som träningsvärk, trötthet, kemiflum och mat har idag haft stor roll.

Träningsvärk för att min rumpa bara skriker smärta! Jag har seriöst problem med att gå, sitta, stå osv. Tror att om jag fortsätter göra lika många utfallssteg varje träning (som jag gjorde igår) då kommer jag att ha en riktigt vältränad rumpa om bara några veckor... Om man räknar med att jag inte äter julmat vill säga.

Trötthet då jag sovit för lite och hållt igång för mkt i veckan. Jag vet att det låter töntigt, men jag behöver min (skönhets)sömn. Jag tycker det är sjukt att jag behöver så mkt somn som jag faktiskt behöver för att orka vara på topp! Inte kan jag heller räkna med mera sömn, helgen är fullproppad med saker som ska göras och nästa vecka är ett enda långt utdraget prov! Räkna inte med att få träffa mig nästa helg för då, då lär jag ligga hemma i drömmarnas värld.

Kemiflum är vad man kan kalla de kemilektioner där ingen har någon ork att förstå. Idag var en sådan kemilektion, men den är kl 8 en fredag, någon som räknat med annar liksom? Jag gillar förresten min kemiklass mer och mer. Sara och Eva är två tjejer som inte är läskiga (vilket jag iofs tyckte om hela klassen i början) utan jätteroliga. Alltid bra att kemilektionerna blir roligare trots att mina mål och förväntingar sjunker... 

Mat har alltid en central roll i mitt liv, men den får ju ännu större roll när jag och pappa äter kinabuffé. Älskar verkligen asiatsik mat, så gott! Sedan så blev det lussebulle till fika på jobbet. 

Nej det var allt för idag!

Puss  



På Sarahs begäran är tydligen även hon ett av de viktiga orden under min dag... och hur skulle jag kunna säga emot det? Sarah min underbara! Ska på veckans andra studiebesök idag med Sarah! Räcker detta min älskade?

Kommentarer
Sötis Sarah

Det räcker nästan! Jag hade dock velat ha ett helt inlägg dedikerat till mig!

2008-12-12 @ 16:11:05
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/
Sötis Sarah

damen, ignorerar du mina sms? :P

2008-12-12 @ 21:42:17
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0