Livet när det inte är som bäst

Jag mår skit. Förkylning på ingång, vilket troligen är en konsekvens av stress. Stressad som bara den. Just nu och sjukdom förbättrar inte detta. Nu är iaf redovisningen av tekniken gjord, eller ja jag sa jag har inte haft tid till detta arbete så troligen slås hela stockholm ut och dör.

Ska efter denna lektion till apoteket köpa värktabletter. Både alvedon, naproxen och ibumetion ska inhandlas och konsumeras. Jag ska inte känns smärta. Så enkelt är det. Dagen börjae nämnligen med tårar och uppgivenhet pga den outhärdliga smärtan som man som tjej måste stå ut med.

Efter shopping på apoteket är det körlektion som gäller. Ska tydligen ut på stooora vägen idag. Vet inte om han vågar släppa ut mig efter förra lektionen då jag blev skitsur och han inte vågade prata med mig på 5 till 10 min. Vi får se och mitt råd blir alltså stanna inne och borta från vägarna idag!

Efter den läskiga körlektionen blir det ett ännu läskigare kemiprov. Vilket kommer misslyckas totalt. Men jag är nästan lycklig iaf. Suck!

Hörs imorgon!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0