Inspirerande rubrik

Jag förstår inte vart har planeringen tagit vägen? Varför är lärare utbildade att skapa stressiga situationer? Varför kan allt inte bara  vara harmoniskt fördelat över hela skolåret? Nu har skolan lyckats igen! Nästa vecka (som är en fyra dagars vekca) har jag fyra prov och två redovisningar. Ja men jag är lycklig och stressfri! Jag ska ha prov i Geografi A, Kemi B, Psykologi A (två delar) och redovinsingar i Svenska B och TMS. Sen får jag jullov och möjlighet att vila upp mig...

Gjorde just klart min lilla saga på italienska om en liten hund, den blir rolig för fröken Anneli att läsa! Haha! Nu ska jag bara ta mig i kragen och göra filmrecensionen på Madagskar som jag dumt nog skjutit upp väldigt länge nu...

I övrigt kan jag ju berätta att jag vart på julklappsshopping med min faster Josefin idag. Kul att träffa henne igen, var så länge sen. Hon har mer kännts som en kusin än en faster då han bara är tre år äldre, lite knas. Men men vi ska fira jul med henne, farfar, farfars fru och farmor. Det kommer bli jättemysigt. Kan för övrigt rekomendera Vällingbycentrum, jättefint och stort. Verkligen mysigt där!

Nej ska ta och sova nu... blir en tidig morgon och sen kväll imorgon med skola och träning.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0