Sarah den underbara!

Jag sa ju att inlägget skulle komma när du minst anar det!

Sarah den underbara är namnet på min vän som jag hittade för ngt år sedan. Det var i tvåan på gymnasiet sm vi fann varandra. Sarah byte från teknikklassen till samklassen. Jag byte från samklassen till teknikklassen. Men trots detta så lyckades vi hitta till varandra. Våran vänskap började som oskyldig fikavänskap men utvecklades snabbt till en nattpromenadsvänskap. Under nattpromenaderna hann vi diskutera allt, allt, allt mellan himmel och jord. Vi kom fram till att vi tycker och tänker kanske väldigt lika. Inte undra på med tanke på att vi är två blåsta blondiner. Ja även Sarah är en blåst blondin, hon döljer det bara med lite brunhårfärg!

Det jag gillar med Sarah finns det en lång lista på. Några smakprov
- När Sarah läser högt blir det väldigt ofta fel; Mänskliga vulkaner (=mäktiga), Livet började i underlivet (=underjorden) osv.
- Sarah får en speciell röst när hon vill säga något viktigt, fast detta är Sarah inte medveten om...
- Sarah vet precis hur man vinner figther som jag har vart på alla ställen du bara drömt om. Cafét varje söndag, Laroy spikat onsdagar osv.
- Hon är väldigt rolig och kreativ på fyllan. Tydligen är hon klassad som elak, men detta är inget jag märkt

Sarah den underbara är så mkt mer än vad jag fått ner här ovan. Men detta får duga för dagen. God Jul min älskade lilla pepparkaka på andra sidan jorden! Lova att du kommer hem med världens bästa partymood så att nyår blir oförglömligt... eller tja det lär väl bli helt glömt! Haha med andra ord krya på dig som bara den!

Puss och God Jul


Kommentarer
Sötis S från thailand

hjääääärtat, vet du hur mycket du just fick mig att skratta? det där med viktiga rösten får vi återkomma till! :D



jag börjar bli frisk och party humöret kan du lita på :D

2008-12-26 @ 09:03:57

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0