Nyårs löften

Får man berätta sina nyårslöften eller bryts dem om man säger dem? Blir så förvirrad av vad som får sägas och vad som inte får sägas.

Mina nyårslöften inför det nya året är
- Vara det bästa jag bara kan hela tiden. Alltså följa mitt motto med ett leende, hela tiden vara så snygg jag vill (inte komma osminkad och känna mig ful varken till skolan eller annat), vara på topp både på jobb och i skola osv. 
- Pröva Bikram Yoga, vill verkligen uppleva det.
- Satsa på volleybollen, om möjlighet finns även börja på beachvolleyboll.
- Leva varje dag till max.

Det var mina löften/förhoppningar inför året. Får väl se hur det går. Men jag känner att nästa år kan bli riktigt, riktigt bra.

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0