När man måste stå över...

Har så många saker jag vill skriva om här i bloggen. Har all inspiration i världen... tills att jag sätter mig och just ska skriva då tappar jag fokus och lämnar inlägg halvfärdiga och ärligt talat kassa. Så jag har valt att inte publicera verken. Men så fort jag känner att jag har tid så kommer jag börja skriva sprudlande texter om allt mellan himmel och jord.

Idag är de tisdag, vilket blivit desamma som min tidiga arbetsdag. Jobbar från 6.00 till ungefär 12.00. Jättebra att få ihop 6 timmars arbete på en tid jag annars bara hade sovit bort. Fast lite jobbigt att inte sova iofs. Haha vet inte om det är posetivt eller negativt ännu, men det lutar åt posetivt.

Senare idag ska jag skriva psykologiprov. Socialpsykologi. Provet kommer alltså typ bara vara en socialpsykolgiskanlays av sig själv... Så jag tror inte att det blir allt FÖR svårt, men man vet ju inte Maria kanske slänger in ngt jättesvårt.

Det var tänkt att jag skulle vara med på sollentunnas julvolleyboll idag. Det är en julavslutning där alla från hela klubben är med (från små barn från 00kullen till A-lag spelare), alla dessa delas sedan in i olika lag och sedan blir det en stor turnering. Åååh detta får mig att känna mig som askungen som inte kunde gå på bal. Vill verkligen gå, men jag måste verkligen plugga. Jäkla teknik, kemi och svenska. Har inte pluggat tillräckligt på ngt av nämnda ämnen, vilket gör att jag har lite panik med tanke på veckans uppgifter, gah. Därför måste jag stå över från balen på slottet. 

Nej nu ska jag återgå till jobbet, för nu är det morgon fika på gång!

Puss 


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0