Livet fortsätter

Jag sitter här i soffan och är ganska slut. Har idag haft körlektion, gick bra. Min körlärare sammanfattade lektionen med Du sa bara Oh shit 3 ggr idag. Haha! Jag har blivit väldigt bra på att köra, men jag är så sjukligt nervös. Men det går väl över om ett tag det med.

Efter körningen så vart det till att jobba på mitt älskade sweco. Dagens roligaste uppgift var att handla 20 paket pepparkakshus. Haha jag undrar vad Ann-Sofie ska ha dem till. Tror att dem ska vara till julplundringen som ska vara den 7e januari. Men hur många kan behövas? Han i kassan kollade lite konstigt på mig, undrar varför?


 Iza kommer du ihåg Farbror Iza och Tant Malin julpysslar och vi gör världens finaste (ehe) pepparkakshus??? Haha det var tider det min kära! Kollade på filmen för inte så länge sedan. Den trillade fram bland och jag kunde inte låta bli. Saknar den tiden lite om jag ska vara ärlig. Den var så mysig, men livet fortsätter ju och båda har vi "växt upp" till andra än Farbror Iza och Tant Malin.

Puss

Kommentarer
Sötis Farbror Iza

Nog kommer jag ihåg! Våra fina rosa&gröna hus. EHE! Jag vill också se filmen inom en snar framtid! :D puss

2008-12-23 @ 20:50:09
Besök mig på min hemsida: http://concreteliving.blogspot.com

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0