Julshopping ska det bli!

Min pappa är elak. Sitter och läser tv-tidningen och säger här är ett program om dig Fula djur med Nigel Marvel! Ja han är snäll och trevligt pappa. Hans påhopp kan ju iofs bero på att jag sa att hans julsånger är för hemsk.


Ska snart ta tåget in mot stan ha körlektion och sedan brottas med resten av sthlm. Anledningen jag har bara handlat en julklapp än så länge. Lyckat, javisst! Älskar att handla julklappar sista dagen. Helst med Linnéa, men ja hon stack ju till USA så får bli nästa år. Då Linnéa då kommer du inte undan! Wihihi! Ska handla med Anna istället, en ganska bra stand in.

Ni får veta mer i kväll om ni har tur, för nu måste jag börja fixa i ordning mig om jag ska hinna.

Puss

Kommentarer
Sötis Anna

meh vadå ganska bra stand-in :) jag tycker jag är den bästa ;D

2008-12-24 @ 17:46:16
Sötis Linnéa

Du vet att jag inte är hemma nästa jul va...?

2008-12-28 @ 15:04:03

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0