Juldagen

Kom precis hem från en biltur runt, runt i jakobsberg, viksjö och kallhäll. Jag och mamma var ute och övningskörde. Det är så sjukt roligt att köra när man vet hur man gör liksom, känner mig jätteduktig. Någon som vill ut och åka med mig? Haha!

Ska snart iväg på engelsk juldag hemma hos Lillis och Erik. Efter att Lillis för första gången bjöd in oss till deras engelskt firade juldag har det blivit en tradtion och det är i år tredje eller fjärde gången vi ska dit. Lika mysigt och trevligtvarje gång. Jag måste bara bekänna att deras julmiddag är godare än våran och jag älskar ändå svenk julmiddag. Det bästa med juldagsfirande är att man drar ju ut på julfirandet ännu mer så att man har mer än bara en dag per år att längta till. Så mysigt. Nej men ska fixa mig nu så att vi kan komma iväg, för det är jag som ska köra!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0