Framtiden

Sitter nu på jobbet och har haft rast. Passade då på att kolla lite utbildningar inför hösten och har hittat några som jag skulle kunna söka mig till. Dock ligger dem lite utspridda över hela sweden. Så jag börjar fundera på om jag kanske skulle kunna tänka mig att flytta. Skrämande tanke.



Jag har hittat en utbildning som jag nu känner att jag verkligen vill gå. Det är en Kanditatutbildning i Föreagsekonomi med inriktning marknadsföring och manegment. Den är på 180 p, alltså fyra och ett halvt år. Tack och lov är den på Stockholms Universitet så jag slipper flytta och intagningen ligger på 16.5. Inte omöjligt med andra ord! En annan sak som är bra är att jag sedan kan fortsätta på en Master utbildning. Wiie lycklig över att jag hittat mitt kall igen!  

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0