Förkylning

Dagen till ära (julavslutnings dagen i skolan) har jag legat hemma och haft svårt att andas. Anledningen jag är förkyld och förkylning är enligt mig desamma som helvete. Jag kan knappt prata. Huvudet är tugnt, näsan riktigt täppt, kroppen svag, halsen tjock, jag har svettats ett antal liter osv.

Det posetiva är ju att jag i alla fall har hunnit läsa två böcker och sätt ett antal tvprogram. Känner mig ganska desperat på socialt umgänge. Inte ens min familj har vart hemma idag. Bara jag och Zingo. Fast att ha haft zingo som sällskap är ju en ära, han brukar vanligtvis lägga sig i hallen när han är hemma med mig. Inte idag, idag har han legat vid min fotände och sovit.

Ska nu försöka bli friskare! Höres!

Puss


Kommentarer
Sötis Isabelle

Bli frisk kvinna! Vill ju träffa dig innan jul :)

2008-12-19 @ 23:46:37
Besök mig på min hemsida: http://concreteliving.blogspot.com

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0