December och snart jul igen

Jag har inte haft kreativtet till att skriva här... Är ganska trött numera. Väldigt jobbigt, men men inte deppa.

Jag måste bekänna några saker såhär i juletid. Jag är ledsen hela Sverige men jag hatar Julmust och alla jävla julsånger. Finns inget som är mer uttjatat! Om julmust (och påskmust) nu är så gott varför dricker man det inte hela året runt? Jo för att man tröttnar på det! Julsånger är ju bara för smöriga och alldeles underbart svängiga! Ursäktar min despyt mot dessa två älskade ting, men jag står inte ut, haha! Trots det har ett antal julskivor redan spelats och alla julprydnader är nu uppe hemma hos oss och har vart det sedan i söndags... För jul är det bästa resten av min familj vet. Själv är jag lika skeptisk varje år tills jag kommit in i julstämning, vilket jag inte hunnit göra i år!

Ska nu försöka bli en bättre Malin och göra några av dem saker som står på min att göra lista... vilket bland annat är
- Skriva en önskelista
- Komma igång och träna lite mer
- Plugga ikapp allt det jag skjutit upp
- Städa mitt rum
- Handla julklappar
- Spara en massa pengar så att jag kan åka till Linnéa i vår

Några av sakerna kanske jag kan pricka av från listan om en stund...

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0