Barn är för roliga

Erik, Lisa och David är barn till mammas och pappas vänner så vi har träffats relativt konturnerligt under deras uppväxt (dem är cirka 10 år yngre än mig). Men nu var det ett tag sedan vi träffades innan juldagen. Då tittar Lisa iaf upp på mig och konstaterar att jag blivit jäääättelång och bestämmer sig för att se hur lång hon är jämför med mig. Så hon ställer sig med sitt ansikte mot min mage och mäter genom att sätta handen vid hennes huvud och hamnar ganska precis under mina bröst. David gör samma sak, han är ngt kortare än Lisa men även han når ungfär upp till mina bröst. Sedan är det då Eriks tur att mätta sig så han ställer sig vid mig ska precs placera ut handen när han inser att den kommer hamna precis på mina bröst. Han stelnar till, rodnar, flackar med blicken och säger esch och går snabbt bort därifrån. Haha och självklart börjar alla gapskratta och han blir sur. Så kan det gå om man bara gör som alla andra utan att tänka sig för.

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0