Annandag jul

Sista av det tre dagarna som familjen Andersson firar julig jul. Idag är det mammas sida av släkten som vi ska fira med, så dem kommer över på middag och julklappar. Wihihi konsumera mera! Ska bli härligt att se lilla kusin Filip som firar jul för första gången... hmm eller det blir andra för han föddes ju förra december, men men ni förstår vad jag menar. Jag har köpt så bästa presenten, hoppas att han uppskattar den. Berättar sen vad det är för ngt.

Juldagsfirandet igår var lyckat. Rullade hem därifrån efter all underbar middag. Alla borde prova Molly's julmiddag, med kalkon och stuffing. Fick ett par super fina örhängen av Anna och Pierre, det var ett par sådana som man stolt vill visa upp för alla. Sedan fick jag en försenad födelsedagspresent av Lillis, det var ett fotbad så nu kommer jag ha snygga fötter hela tiden, varje dag!

Puss

Kommentarer
Sötis Linnéa

Roligt Malin, roligt. Men snygga fötter existerar inte.

2008-12-28 @ 15:01:23

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0