ZzzZzzZ

Det går lättare att vare sjuk en jag hoppats på... Okej låter sjukt att säga så, men eftersom att jag är så lätt uttråkad nuförtiden så hade jag nästan räknat med att jag skulle klättra på väggarna vid det här laget. Men tack vare att febern blivit värre har jag bara sovit! Jag har alltså nästan klarat en dag hemma... Men jag sörjer ändå det faktum att jag missat svenskan, designen och italienskan. Det var ju dem jag sätt fram emot hela sommarlovet!

Just nu, nyvaken och pigg, sitter jag bara och väntar på att Anna ska komma hem så att jag kan få henne att gå och handla chockladglass åt mig. För jag har vart sugen på chokladglass ett bra tag nu, haha!

Puss


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

vi åt kakor och spelade spel på italienskan. synd att du missade det.;(

2008-08-21 @ 17:17:58
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/
Sötis Linn-a

Nu ar jag ocksa sjuk. Skit. Nu vill jag ocksa ha chokladglass :( Livet ar hart. Men quarterbacken pa skolan ar inte ful, han ar hetast pa skolan! (inte for att det sager mycket)

2008-08-21 @ 21:41:07

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0