Vart är denna värld på väg?

Skor, skor och åter skor. Hur vet man vilka som passer en själv? Jag har spänderat en hel dag, nästintill, med Peter inne i staden letandes efter skor. Jag blir inte alls klok på vad jag vill ha. Men jag köpte iaf ett par svarta pumps från din sko, se bild nedan. Jag tror dock inte att ett par pumps kommer att vara tillräckligt för att klara hela hösten. Så det får bli till att handla lite mer höstigare skor vid ett senare tillfälle när jag säkrare vet precis vad jag vill ha...

 Dessa enkla, men snygga sötnosar inhandlade jag alltså idag...
Funderar allverligt på att inhandla ett par mockasiner, haha, men jag tror inte att jag kommer få så stor användning av dem, tyvärr...
Tror att jag kommer köpa några av dessa skor också som kontrast till de svarta pumpsen. Har dock inte bestämt mig för om jag ska köpa dom från puma eller dem från nike, klurigt det där. 

För övrigt kan jag ju berätta att världens bästa uppfinning måste vara det mobila bredbandet. Tack vare det kan jag nu sitta ute på landet och ändå blogga. Härligt är det ska ni veta.

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0