Istället för att vara uttråkad

Idag har jag mätt upp hur stor vägg yta det är i badrummet. Sedan gick jag till färg affären för att kolla hur mkt färg till ytan kommer att kosta. Jag behöver tydligen bara 1 liter (ska inte måla hela väggarna utan bara göra schabloner) och 1 liter är den minsta förpackningen. Så egentligen behöver jag bara 1 förpackning, men jag vill ju ha flera färger... Men färgen kostar bara 230 kr så jag kanske kan se till så att jag iaf får köpa två olika färger.

Nu gäller det bara att hitta ett snyggt badrumskåp, som rymmer mkt. Nya hyllor, tavlor, korgar osv. Kommer bli så fint när det blir klart... om vi ens börjar vill säga.

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0