That's that... or?

Förkyld som aldrig förr, men det stoppar väl ingen som mig?

Fredagen bestod av en lång arbetsdag... eller tja lång var den kanske inte, men jobbig som satan ändå! Min kropp var INTE inställd på att gå upp klockan 8 för att åka till jobbet så jag sov mig igen allt arbete fram tills lunch då jag började vakna till. Hur ska det gå denna termin om jag startar så här? Efter jobbet åkte jag iaf hem och ramla ner i sängen för att sova, sova och sova lite till för att sedan ta och äta lite chips och sen sova ännu lite till... Men jag var lycklig den kvällen ändå, haha!

Vakna på lördag morgon till doften av nybakade scone. Lät mig övertalas till att äta frukost, trots att klockan inte var mer än 10. Efter den underbara frukosten gosade jag ner mig undertäcket och sov ytterligare än liten stund... ja jag var väldigt trött. Vaknade sen igen någon gång in på eftermiddagen. Hoppade in i duschen de första jag gjorde, för att möta dagens äventyr på fräschaste möjliga sätt. Begav mig sedan till Outlet i Barkarby för att gå på jakt efter en väska i lagom storlek... Eftersom att mina väskor tenderar att vara aningen för stora eller aningen för små. Hittade inget som jag passade så jag handlade bara nya leggings och ett par örhängen. Sedan hände inget intressantare innan jagf åkte in till staden för att dinnera med mamma, pappa, anna, mormor och morfar på en söt liten restaurang i gamla stan. Väldigt trevligt och gott. Efteråt så skulle jag mötta upp Sainey på The Voice konserten... men det var ju dödsdömt så jag gick till ett närliggande café och väntade tills det hela var över och efter det var jag med Sainey och Jenny runt om i staden ett bra tag...

Söndagen har spänderats med lilla lillasyster Anna inne i staden shoppandes. Hittade en kofta, ett linne och en tröja/klänning... Hittade även ett par byxor som var gudomliga och som jag ska köpa så fort jag får pengar nästa gång (hoppas, hoppas att jag får lönen från Auto Motor & Sport på tisdag).

Men men nu ska jag hoppa i säng och försöka sova bort min täppta näsa, ret hostan och den svullna halsen som jag nu dragits med i snart en vecka!

Puss och god natt!

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0