Lite längre tack

Det är omänskligt att se på makeovers på topmodell utan att själv bli beroende av tanken jag måste sätta i löshår! Alltså det  är så mkt vackrare med långt och tjockt hår. Jag ska ta och ringa Tina och fråga om hon inte kan göra mig lite lyckligare nästa vecka. Fast måste först ut på jakt efter det perfekta löshåret! Det får bli ett av nästa veckas mål.

Jag funderar även på att spändera lite pengar på förlägning av naglarna... Det vore inte helt fel att ha naglar som inte skivar sig och som är alldeles underbart lagom. Men jag tror att jag måste ta och kolla om det kommer funka med min ekonomi, ehe. Varför växer inte pengar på träd?? 

Puss Puss  


Kommentarer
Sötis Linnéa

Jag behöver också pengar :( OCH LÅNGT HÅR!

2008-08-24 @ 15:28:02

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0