Vardagliga dagar

Då har man legat hemma och sjukat i två dagar för att sedan vakna till höstens första skoldag.

Förutom att jag var helt rastlös så var det faktiskt kul att träffa alla igen. Men att man blir så rastlös, haha det är ju bara tragiskt! Jag vet inte hur jag ska klara av att ställa om från lov till vardag. Tack vare att jag (förutsatt att  det preliminära schemat håller sig - vilket jag tvivlar -)  bara kommer ha i genomsnitt en lektion per dagen kanske klarar av att hålla koncentrationen upp! Wiho!

Efter timmen i skolan så åkte jag och jobba på gamla vanliga Auto Motor & Sport. Hände inteså mkt där... och Mia var på semester så det hände väl inte allt för mkt som sagt. Ska dit imorgon igen... sen framöver blir det nog bara jobb på Sweco istället.

Jag ska undvika att tråka ut er för mkt, så vi ses en annan gång!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0