Ute i blåbärsskogen

Sitter ute i skogen på landet med mamma, Anna och zingo. Vi kom ut hit igår kväll men ska åker tillbaka till civilastionen redan om ett tag. Vädret just nu är underbart, de är strålande sol, ingen vind och så där härligt höstkallt ute. Jag älskar att få ta fram mina tofflor och njuta av att det är kallt runt omkring mig. Jag älskar faktiskt att vara på landet på hösten merän att vara här på sommaren... Men det kan ju även bero på att jag är en höst tjej och inte en sommar tjej.  Haha det blir så om man är född och firar födelsedag när hösten precis kommer och är som vackrast. Jösses vad poetisk jag blev.

Idag har jag hunnit planera träningen till på tisdag... alltså det är jätteroligt att planera träningar jue. Det är nästan så att jag vill träna själv, vänligen lägg märke till nästan, haha. Nej men ärligt så har jag längtat hela sommern efter att volleybollen ska dra igång igen och när den väl gör det så är jag sjuk! Varför står jag ut med allt detta? Första träningen är imorgon och eftersom pappa typ förbjudit mig från att träna då så åker jag dit och kollar bara. Men men ser fram emot torsdag för då kommer jag kunna vara med iaf.

Nej nu måste jag packa ihop så att vi kommer iväg någon gång!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0