Out of order...

... Reperationen beräknas vara klar på måndag. Japp fram tills måndag är jag tvingad att vara hemma och dricka host medecin. Great, precis vad jag vill göra! Imorgon i skolan har jag det roligaste lektionerna och jag tivngas ligga hemma och vara uttråkad. Herregud hur ska jag klara av att inte göra något i typ 4 dagar??

Idag har det alltså inte hänt något om man inte räknar läkarbesöket som bestod av Gapa stort, andas djupa andetag och det här kommer inte alls göra ont *falskt leende* (läs: ta blodprov).

Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting..

Pudd

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Du missar ju italienskan. :( muu

2008-08-20 @ 18:18:13
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/
Sötis Sussi

krya på dig gumman!



PS. Efter min din och peters heta diskussion om medicinsk grundkurs, om hur medicin verkligen stavas..så stavas det precis som jag sa :D MEDICIN, så nu har du allt stavat fel ;).

2008-08-20 @ 21:46:44
Besök mig på min hemsida: http://sussipussiandersson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0