Naughty Raymond och

Cocktailpartyt var lyckat. Fick en massa braiga presenter, bl a Naughty Raymond mitt efterlängtade USBminne! Blev så himla lyckliga när jag fick den av mormor och morfar. Dem är väldigt bra på att hitta de bästa presenterna. Fick även en användbar kortlek från Mattias och Katrin där varje kort var ett drinkrecept och av Helena fick jag ett underbart armband. Kort sagt fick en massa underbara presenter. Maten var god och alla var så vackra, blev nästan lite tårögd.

Bilder från kvällen kommer upp så fort jag orkar lägga in bilderna i datan, ehe.

Nu ska jag och la familia troligen åka till stinsen för att shoppa. Är det bara jag som börjar tycka att satn känns lite uttråkat och att centrum ocg gallerior lockar mer? 

Ikväll blir det utgång med Sarah och Malin, ska bli hur kul som helst!

Puss

Det är i stunder av glädje och sorg man inser vilka ens riktiga vänner egentligen är...

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0