Jaha och nu har tiden sprungit iväg också!

Gott folk jag är ju tusan 18 år om bara 1 och ½ vecka! Känns som igår när jag beklagade mig inför Malin (som just fyllt 18 i vintras) hur segt detta år skulle gå. Som Malin sa så har det gått mkt fortare än jag kunnat anat. Visst känns det drygt att det vart så nära, men samtidigt så långt borta hela året... Men nu när det bara är en vecka och några dagar kvar och jag vet inte om jag är redo, jösses hur ska detta gå??

Idag var det för övrigt den andra träning för volleyboll tjejerna denna säsong... och det märks att det var sommarlov. Tekniken och konditionen är inte vad den var innan sommaren. Men om bara någon vecka är iaf konditionen uppe igen... Om jag sköter mitt jobb som fystränar vill säga. De andra tränarna tycker att jag borde bli lite strängare... dem tycker att jag är en mjukis! Haha jag en mjukis... jag tyckte att det hysteriskt roligt, men jag får väl bättre mig till nästa träning, Haha! Min egen träning börjar inte förrens nästa vecka och som jag mår nu är det nog lika bra. 

Jag lider av en täppt näsa, hosta som inte vill ge sig och andra mysiga symptom. Jag behöver en krya på dig Malin, det går nog över snart ska du se!

... Du kan btw dra åt helvete jävla svin!


Nej nu ska jag ta lite (o)mumsig hostmedecin så att jag somnar utan att bli väckt av mig själv varje kvart hostandes!

Pusselipuss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Jag har sovit bajsdåligt inatt. Vaknat hela tiden pga hostan. :( Muuuuu.

2008-08-20 @ 18:14:58
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0