Gubbar på tåget

Alltså finns det ngt värre än när folk man verkligen inte känner bryter isg in i ens samtal med ens vän, som man faktiskt vill prata med???

Satt på tåget på väg hem tillsammans med Sainey. Vi hade väl inte överdrivet mkt att säga till varandra och det var väl måttligt interessant för öran som ändå inte förstår sammanhanget osv. Men ändå sitter denna gubbe brevid oss och ummar och instämmer till det vi säger. Utan att bry oss vidare så låtsas vi som ingenting. Men efter ett tag så säger han till mig (som håller i en colaburk) Vart ska du slänga den där?? Jag svara att jag tänkte slänga den hemma eftersom att jag dricker sjukt långsamt och ändå inte skulle druckit upp förens då. Då börjar han babbla om att kor dör av magknipp för att dem fått krossde bukrar i sitt kära foder. Eftersom att jag då verkligen inte orkade med denna konversation tyckte jag att repliken Och varför antar du att jag ska slänga den i gräset? Skulle få honom att inse att jag inte ville prata med honom. Trots det fortsatte han prata om det jävla korna och deras gräs enda tills jakobsberg. Trots att jag satt och total ignorerade honom och försökte föra en konversation med Sainey!

Gamla gubbar som är knäppa av ensamhet eller va fan det kan vara borde vara inlåsta och borta från mig!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0