En vecka har nu gått...

... och fort har det gått.

Denna vecka har bara sprungit förbi vilket egentligen bara betyder ny termin. Så fort min vardag sätts igång så börjar dagarna att lätt flyga förbi. En vecka känns som typ en dag, sjukt så att säga.

Måndagen friades med fyrverkerier och derby. Men alltså vem fan är så korkad att man siktar fyrverkerier mot ngn annan? Har man inget bättre än att utsätta sig själv (!) och andra för livsfara? Ursäktar språket Men vilka jävla idioter!! Dock var derbystämningen på topp, så fort man kom in på Råsunda, innan matchen var jag knappt intresserad. Åt btw världens godaste naanbröd innan matchen på Nirvanna, en resaurang som jag verkligen rekomenderar.

Tisdagen bestod av en hel lektion på 50 min. Känns nödvändigt att åka till skolan för det, haha! Efter den långa skoldagen så mötte jag upp Anna och drog med mig Sainey och Peter på jakt efter den perfekta klänningen. Dock var jakten över på mindre än 30 min, liten bevikelse och chock. Det ska inte gå så fort att hitta den perfekta klänningen. Efter jakten råkade jag ut för helvete finns inga jenas som passar en kossa. Vilket jag inte står ut med... så jag strejkar ännu en gång från jeans. Dock bör jag hitta ett par till (äger bara ett par) innan vintern kommer. Efter en smärre depression så var det dags att få "mina" 95:or i form igen. Med andra ord så var det fysträning och denna gång var koncentrationen och rastlösheten i botten. Inte kul alls att försöka få ngt vettigt ur träningen då inte.

Onsdagen bestod av skola och där jag hade årets första labb... där jag lyckades göra helt fel och inte få ngt som helst resultat plus att jag hade sönder ett provrör. Men i övrigt så gick allt prima skinka. Så mkt mer hände inte denna vackra dag.

Torsdagen, dagen som kommer bli min död, bestod av en låååång skoldag. Från 9 ända till 16! Efter diverse missöden som att tapp ut alla pennor, ha ner alla papper osv så begav jag och Sainey oss ut på jakt efter en ny bh åt mig. Fick en chock när jag såg första prislappen inne på Agent Provocateur... för priset var nämnlien 1680 kr för en BH! Vem fan betalar ngt sådan. Hittade iaf en som BARA kostade 525 kr (den var på rea, yeay). Väldigt fin och jag är väldigt glad. Avsluade kvällen med att träna volleyboll för förtsa gången sen innan sommaren. Hur jobbigt som helst, men kul!

Vad tycker ni om min nya söta bh?


Idag har jag inte gjort mkt mer än att gå i skolan (helvt sovandes då jag började redan kl 8). Vart på maniky och råkat ut för irriterande gubbe på tåget.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0