Datorväska ja tack!

Jag är helt kär i denna underbara intenetbutik: http://www.style4it.com/

Dem säljer jättesnygga väskor till våra älskade bärbara datorer.. bl a denna, se nedan, som jag inte alls skulla tacka nej till. Dock så bestämde sig väskan för att vara dyr, inte vad jag har lust att betala för en datorväska, men det finns nog någon som kan ge den ett bra hem. Jag hittade till slut en som ser nästan likadan ut, men som kostar en tredje del av priset (se även denna nedan)... dock var den istället slut på lagret.. *hmmpfft* Ingen shoppinglycka idag inte!till...
Den dyra  Den billiga


För att göra min bärbaradata (och självklart mig själv) lite gladare tänker jag även önska mig detta underbara USB minne från Swarovski, för en mindre förmögenhet, i födelsedagspresent


Nej nu ska jag sluta vara kär i min lilla data och alla tillbehör!

Puss och God natt


Kommentarer
Sötis Sussi

SV: Det var bara ett tillfälligt nummer, när mitt abonnemang går ut kommer du såklart få mitt nya nummer :)

2008-08-10 @ 00:49:53
Besök mig på min hemsida: http://sussipussiandersson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0