Back on track!

Jag kan inte hålla mig borta en minut längre... Har suttit många kvällar den här sommaren då  fingrarna ryckt och bara velat skriva av sig! Så jag förnyade lite i designen och belönar mig med att äntligen få skriva av sig!

Sommaren har bestått av att jobba, omgås med Sainey och vara på landet för det mesta. Jag jobbade de 3 första veckorna och fick hela tiden roligare saker att göra. Först arkiverade jag bara men på slutet fick jag ansvar för inhandling av möbler samt fika. Inte illa, jag jobbade upp mig, haha! Ska även börja jobba fast i höst, jag räknar med 10 timmar per vecka men vi får se hur det blir med tanke på höstens schema. Jag hade räknat med att 3:an skulle bli lugn med tanke på hur stressig 2:an var, men nej för skolan har valt att kurserna ska läsas intesivt. Alltså kommer hösten att bli minst lika jobbig som våren vilken jag inte alls under några som helst omständigeheter vill komma ihåg.

Umgåtts med Sainey har jag som sagt gjort en hel del och det har vart väldigt skönt att ha henne brevid mig. Även om hon alltid hittar något att gnälla på gällande mina kläd val... Men jag tror att det är just därför jag trivs så mkt brevid henne, för att hon är så olik mig. Hon har förövrigt fördärvat mitt ordförråd. Det som förut bestod av alla gulliga och söta små pittoreska ord består nu i stället av ord som jävla kärring och dra åt helvete. Haha!

Nej men nu ska jag ta och fortsätta här hemma... Jag är värsta duktigt och håller på och städar, den ni!

Puss


Kommentarer
Sötis Bella

Yey :D va gla jag blir! Vi ses på cocktail partyt och jag tycker du ska tvinga alla klä upp sig iallafall.. haha. Puss på dig!

2008-08-08 @ 14:07:26
Besök mig på min hemsida: http://mongocrew.blogg.se/
Sötis Linnéa

Vad trevligt att du börjat blogga igen, även fast jag inte alltid förstår vad du skriver :) SVEA RIKE!<33333

2008-08-08 @ 19:38:09
Sötis Malin

Bella: Ja jag tycker det med :)

Linnéa: Vadå inte förstår, vad var otydligt denna gång? Mupp som valde att överge mig för Amerikaner som går i kyrkan och lyssnar på Countrymusic!

2008-08-08 @ 23:02:03
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se/
Sötis JoannaAmandaLo

DET VAR SOM FAN! :D Malin is back on track. ;) haha. najs.

2008-08-09 @ 10:29:36
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/
Sötis Linnéa

Påminn mig inte. De har iaf wifi i kyrkan! (Där jag sitter nu...)

2008-08-13 @ 22:58:15
Besök mig på min hemsida: http://foxp2.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0