Todays to do list

Go morgon allihopa!

Även idag är jag uppe med tuppen, väldigt ovanligt att jag är det två dagar i rad när jag har ledigt. Men även jag kan översaka.

Idag känns som en lite stressig dag, det är ju dagen innan våi åker! Wiho! Det ska bli härligt och mysigt! Under dagen så ska jag iaf:
- Träna m Joanna. Ska ta tåget om 20 min
- Träffa Sussi samt ge henne bilden som hon ska klippa sig efter
- Gå på lååång promenad med Zingo medans Sussi fixar håret. Ska bli kul att utforksa nya promenad ställen...
- Se hur snygg Sussi blivit i sitt nya hår
- Vet inte rikitigt men något ska jag sysselsätta mig med i några timmar
- Packa och tvätta allt som ska med
- Sova väldigt gott efter en lång dag

Hihi!

Tänkte bara nämna att lördagen var väldigt trevlig med promenad, fika på café 60, promenad och någon/ra timmar av skratt på BK. Haha! Trevligt som bara den var det iaf

Igår så var jag och mamma och Anna och fikade hos min Morbor (Mattias ta det lugnt inlägget är under projektering *fniss*). Jag tor bestämt att jag rullade därifrån. Katrin (Mattias fru) är nämnligen super bra på att baka *lite avis javisst* Efter den mysiga fikan så åkte jag och Anna till Outlet för att leta skor åt henne och det var när jag skulle ta ut pengar som olyckan skedde! Aja vi hittade tre par snygga skor åt henne iaf. Efter det så var det lite fixa hemma och sen kom Linnéa över och vi kollade på film.

Puss

 Skorna som vi köpte till Anna

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0