Söndag morgon

Jag sitter här och fundilerar lite på allt möjligt... Den kommande resan ska bli så mysig och jag ser fram emot alla shoppingfynd som jag hoppas på. Jag tror även att det flesta av oss kommer att rulla hem från planet, vem älskar inte italiensk mat liksom?

Känner mig väldigt duktigt som gick upp redan för en halvtimme sen. Dock kommer jag inte vara speciellt aktiv idag, tänker bara lata mig. Kanske ska jag göra mamma glad och städa undan det sista i mitt rum.


Skickar här en lyckosprk till Lovisa som är  Södertälje och har match!


Nej nu ska jag lata mig ännu mer!


Puss och Kram <3


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Uppe med tuppen Malin! Det var som fan :)

2008-04-06 @ 11:10:16
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0