Solen skiner!

Och jag är alldelses lycklig av den anledningen! Det finns inget bättre än sol och lagom värme! Just nu är både solen och värmen perfekt... Iaf på dagarna, men morogonarna är fortfarande vintriga och hemska.

Just nu sitter jag och pluggar geografi, det är inte så roligt... Det är till och med uttråkande (det är illa i min lilla värld ska ni veta). Men jag måste ju göra detta arbete nu, eftersom att det ska lämnas in på fredag, ehe. Har gjort alla delar i arbet där jag ska klistra in kartor, men sen tog det stopp. Ja jag har alltså bara gjort det lätta ännu...

Nej ska faktiskt börja byta om inför träning nu. Ska iväg och träna volleyboll snart, ska bli himla kul! Dessvärre har jag ju glömt att påminna Sarah om att hon ska med och träna fört första gången, illa! Kom just på det och försökte ringa, men de gick ju mindre bra. Aja hon får helt enkelt börja om två veckor... Om hon fortfarande är intresserad vill säga.

Tidigare idag så har jag vart i skolan och haft kemi och idrott. Kemin bestod av en 10 minuts labb och idrotten bestod av styrketräning (dock väldigt oseriös sådan från min och Saineys sida) samt basket. Efter skola och ja allt det där så blev det till att luncha med en del från klassen på en liten pizzeria vid karlberg... där dom alltid glömmer en av beställningarna *haha* Men men trevligt i vilket fall. Jag fick mig även en promenad idag, jag manipulerade Sainey till att promenera i det vackra vädret, vilket resulterade i att vi följde efter Johan runt om i Solna... Haha!

Nej nu måste jag faktisk byta om så att jag hinner till träningen!

Puss

Kommentarer
Sötis sarah

Ååååh, jag har ju bytt nummer!

2008-04-02 @ 19:23:21
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis Malin

Ja, menjag ringde till det nya jue! Aja du får helt enkelt följa med nästa gång :)

Puss

2008-04-03 @ 08:14:54
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0