Slutet

Ja så har ännu en olycka skett... Eller okej kanske inte olycka, men det kom iaf väldigt olyckligt. Mitt älskade shampoo och balsam tog precis exakt slut! Hur lyckas hela världen vända sig mot mig? Jag trodde inte att varken shampoot eller balsamet skulle ta slut förens om ett bra tag, då jag fått Tina att inhandla stora frisör flaskor (med bra rabatt som Tina får tack vare att hon är frisör studerande). Men självklart säger båda flaksorna slurp när jag ska ha upp det i mindre flaksor... Aja nu har jag ytterligare ett problem att fixa. Att leta efter undangömda flaskor med världens bästa shampoo och balsam. Haha jag har stoppat undan lite små flaksor här och där... Så jag hoppas på att hitta någon!


Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0