Shppingabstinens

Jag såg för någon vecka sen ett par riktigt snygga skor från vagabond. Dom var gula och vita, dom hade väldigt hög kilklack och det var lite seglar stil över dem. Iaf så blev jag förälskad i samma sekund som jag såg dem. Dessvärre hittar jag dem inte på bild, så jag kan tyvärr inte dela med mig av kärleken. Dessvärre har jag för tillfället inge pengar heller, så jag kan ju lika gärna försöka glömma dem, buhu.

Det kom just hem ett fult litet reklambland från Kappahl. Jag hade inget bättre för mig så jag kollade igenom den och hittade denna sötnos:
 
Sen skulle ju inte tre par skor, som dess, från skopunkten inte vara helt fel

Men då pengar inte riktigt existerar för tilfället och måste-köpa-listan är väldigt lång lär jag inte handla något av ovannämnda saker. Min måste-köpa-lista:
- Inomhus volleybollskor
- Jogginskor
- Volleybollshorts
- Fjädrar (haha)
- Jeans (även om jag hatar detta plagg så räknas det faktist som en nödvändighet att äga ett par.. och tja mina andra är lite trasiga)
- Leggings (väldigt nödvändigt att ha ett flertal av detta underbara plagg om man nu vägrar jeans)


Puss



 


Kommentarer
Sötis Linnéa

Malin... Fjädrar?

2008-04-22 @ 19:39:36

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0