Så har dagen svischat förbi

Började med en på tok för tidig start på dagen.. vilket iofs berode på att lilla mamma fyllde år och vi sjöng! Grattis i massor! Efter en som sagt för tidig start på dagen, som visserligen bjöd på scones till frukost, så väntade en arbetsdag! Ja jag vet att jag borde gått på skolans kom-och-lyssna-på-anti-våld men jag behöver joba! Jag har inte jobbat på sjukt länge (=vilket vi alla vet betyder no casch at all) så jag var faktiskt tvungen att be mamma att sjukanmäla mig så att jag kunde jobba istället. Jag jobbade iaf på mitt älskade Auto Motor Sport. Idag blev jag faktiskt lite tårögd, för dom brukar aldrig liksom fråga om jag vill vara med och fika, men idag då kom Fredrik (jag är 99,9% säker på att det är rätt namn) och frågade om jag inte ville ha lite fika jag med. Jag blev tårögd, men jag var så chockad att jag tackade nej! Haha ganska komiskt faktiskt (och japp detta är ännu ett bevis på att jag är lätt patetisk). Efter halva arbetsdagen så begav jag mig in mot staden Sthlms inre för att uträtta ärenden. Väldigt trevligt att få träffa dig igen vännen Malin, hihi! När jag fått en liten pratstund med sötisen så begav jag mig tillbaka til jobbet och fortsatte aktivt att jobba. Fick även tillfälle att prata med Mia som nu har insätt min dåliga ekonomiska  situation och ska prata med Herr-AutoMotorSport om min lön! Wiie! 

 Nej nu börjar släkten dropa in så jag ska rusa och fixa det sista!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0