Quale - Vilket (på italiano)

Helt plötsligt när jag var ute med Zingo för några timmar sedan slog det mig Jag har ju italienska prov imorgon och jag har knappt koll på vad vi ska ha prov på! Så jag tänkte jag måste börja plugga... vilket jag gjorde efter  att jag handlat mat och medans jag gjorde middag. Nu har jag precis ätit och ska snart gå och plugga igen, men alltså kort sagt det kommer inte gå speciellt bra på provet!

Men i övrigt har jag idag gjort nationellaprov i Engelska B skriv delen. Jag kan inte skriva när jag får ett papper där det står skriv om detta och gör det nu! Så jag har inte några högra förväntningar på resultatet. Men nu är iaf det gjort. Efter tråkprovet så åkte jag iaf och lunchade med min lilla pappa. Det var trevligt och pappa hade faktiskt tid och var inte så där jättestressad som han brukar vara när vi lunchar. Vilket gjorde mig väldigt glad, för min pappa är en sådan där människa som är superstressad väldigt ofta . Han brukar tycka att våra luncher är väldigt långa när dem bara är 15 min! Japp ett tag så var våra längsta luncher 20 min! Fast han har som sagt blivit bättre och idag var det nästan en timmes lunch! 

 Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0