Ovettig Lördag

Det är lördag och jag har inte gjort något vettigt överhuvudtaget! Eller jag har ju iofs ätit frukost/lunch samt plattat håret. Så duktigt har jag varit. Resten av tiden har gått åt till att burra ner mig i täcket och kolla på tv. De ena dåliga programmet efter det andra, men det är lördag så vad förväntas av mig egentligen?

Ska ta och fixa naglarna har jag tänkt... Men som vanligt när jag får den idéen kommer säkerligen något annat dyka upp innan jag tar och målar naglarna!

Puss


Kommentarer
Sötis Emma

Haha vi är olika vi :p . Jag gick upp vid halv sju och började städa badrummen och sen vid halv tio så började jag jobba - passa barn i tre timmar! Efter det så städade jag balkongen! Emma Duktig :p haha.

2008-04-26 @ 16:54:55
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0