Nytt liv i ruffset

kom ganska just hem (ja jag har iofs bara hunnnit äta middag.. men ni fattar vad jag menar). Kom hem från salongen på Tinas skola.  Jag har besökt salongen ett otaliga gånger den senaste perioden. Men jag tror faktiskt att denna gång var den då jag hade störst leende på läpparna. Mitt något gula hår har nu blivit befriat från den fula och mindre gula utväxten. Håret har dessutom fått sig ett klipp, frisyren är ungfär densamma lite mer uppklippt på den ena sidanm (och ja hade jag kunnat höger och vänster hade jag berättat vilken sida det är mer uppklippt på, ehe). Så kort: Jag älskar Tina ännu mera nu!

Puss

*Bild kommer så fortfrisyren har dokumenterats*


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Det är så roligt att du inte kan höger och vänster! Hur kommer det sig att jag alltid lyckas hitta bra vänner som inte kan det!? :D hahah.

2008-04-04 @ 21:10:54
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

Anledningen till att du bara hittar vänner som inte kan höger och vänster beror på att vi söker oss till dig då du liksom kan hjälpa oss förstå fenomenet höger/vänster ^^ Hahaha

Puss

2008-04-05 @ 17:25:59
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0