Man lever ju längre med ett gott skratt...

.. och så härligt roligt som jag haft ikväll har jag inte haft på länge. Jag älskar Linnéa och jag älskar (just nu och endastr nu) jakan. Haha, alltså våra hej-vi-har-inge-bättre-för-oss är det bästa som finns. Vi kom just från videoebutiken och Linnéa anser att jkag flirtade med herr-jag-jobbar-här. Vilket fick mig att kasta alla småpengar på henne... Medans vi gick förbi jakans hetaste inneställe (läs tråkig förortszklubb) så alla 5 vakter började ropa efter oss. Dem ropade: Du tappa! Du tappa! Du tappa! Haha fast det var ju ganska tydligt att jag inte tappade dem.. utan kastade dem med avsikt att träffa Linnèa. Haha!

Vi har även hunnit kolla på youtubeklipp med five, då Linnéa är helt nyförälskade i five... Haha. Vi har dessutom suttit och prata om engelsmän och om metalgreker! Haha!

Hade gött!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0