Malin i ett nötskal

Ja då har det hänt igen! Förra fredagen var jag tvungen att byta mobil då min gamla kolapsade och inte ville hitta ngt nät. Anledningen: Jag hade tappat den för mkt i golvet. Iaf så byte jag mobil till pappas gamla, alltså inget att hurra för men den var iaf relativt bra. Jag har äntligen börjat komma överens med den och jag klara av att skriva sms på mindre än 5 min, med detta vill jag ha sagt att jag trodde att allt var frid och fröjd. Men icke sa Nicke! När jag hade lite brotom så packade jag lite slarvigt (läs katsade jag) ner min mobil och annat i väskan och när jag tog upp den på tåget hade skärmen spruckigt. Vilket inte vart något annat en ett skönhetsfel om nu denna himla skärm inte vart touchscreen på den! Så nu är hela mobilen fuckade, så försök inte ens ringa på den. Det kommer inte funka!

Kan ju även berätta att jag beställt ett nytt bankkort IGEN. Anledningen denna gång: När mitt gamla kort blev uppätet så skulle jag få ett nytt kort + kod. Kortet kom på posten men inte kortet vilket gjorde att dem på SEB var tvungna att spärra det. Men vadå jag har otur??

Puss 

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

"Kortet kom på posten men inte kortet"? You're confusing me. :( Haha. Puss!

2008-04-26 @ 23:56:58
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

Haha jag menade koden!

2008-04-27 @ 00:13:38
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0