Keep walking

Solen skinner och jag sitter in och pluggar. Men i övrigt så känns allt jättebra!

Igår kväll så blev det en powerwalk genom staden. Haha, det skulle bara bli en normal och mysig promenad, men jag frös så vi gick riktigt snabbt. Vi är btw jag och Iza. Promenaden gick genom söder, city och åter igen söder. Vi hann med att prata en del, jag stod dock för det mesta av pratandet känns det som. Anledning: Jo jag var typ sockerhypad, så jag pratade om allt möjligt ointressant. Men that's me!

Nej nu tror jag att jag ska ta en dusch, fixa iordning mig och bege mig ut på en promenad med söta Zingo!

Puss


Kommentarer
Sötis Sarah

Inte fick du tag i mig, så du kunde krama på ditt fyllo

2008-04-05 @ 16:24:13
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis Malin

Nej varför glömde jag det! Jag gillar att krama på fylloSarah ;) Hihi

2008-04-05 @ 17:26:47
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0