Jahapp

Mina läppar är totalt uttårkade och skriker efter Blistex (troe jag att det stavas), men den burken är tom.. så jag måste handla en ny.

Mina leggings har sprungit och gömt sig... Troligtvis anser dem att det är jättekul att leka kurragöma när jag har det stressigt på morgonen.

Jag har ganska nyss spillt smält smör över hela golvet! Så köksgolvet är heöt halt.. Anledningen till smältsmör: Jo jag bakade nyss två kladdkakor åt min lilla mamma

Hur kan man vara så dryg är tanken som studsar i min hjärna?

Jag har en ny liten vän, en Naomi. Hon spelar i damlaget (volleyboll) fast hon är bara 89:a. Hon undrade om jag vilje komma på hennes (eller ja Ncka gymnasiums) studentskíva

Nu måste jag springa!

Puss 

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0