ja men se där...

Hejsan kära lilla blogg!

Jag har haft det bra den senaste tiden, känner mig liksom lite mindre stressad igen. Väldigt skönt att slippa vara stressad ska ni veta!

Gårdagen (måndagen) bestod av att gå i skolan... Inget viktigt med andra ord. Men efter skolan så tränade jag och Sainey, väldigt aktivt! Haha, dock har Andreas mobbat lite på oss för våran passivaträning. Men det är kanske man får ta efter att ha sagt: Suuuck det är ngn annan som tränar där, vi går och duschar istället! Haha! Efter träningen så åkte jag hem och lekte med Linnéa. Eller tja som vanligt tvingade jag henne att se på mina shoppingfynd. Haha jag borde kanske bli snällare och låta henne välja vad vi ska göra nästa gång. Senare på kvällen närmare bestämt vid 18.00 ungefär så åkte jag hem till Isa och Anders (nu ska jag även förklara detta: Isa är Katrins syster. Katrin är Mattias fru. Mattias är min morbror... Haha den ni). Där så åt vi (jag, pappa, mattias, katrin och såklart Isa och Anders) middag och kollade sedan på matchen! Väldigt trevligt sällskap. Synd att resultate blev som det blev, men att säga att det varit rättvist att Hammarby skulle vunnit det är bara fel! För alla vet vi att första halvlek faktiskt dominerades av AIK...

Idag börjades dagen med en låång dusch och mitt nyinköpta silverschampoot, det är så härligt att få bort det gula nyanser! Efter en härlig morgon så vart det skola, dock så håller jag på att tröttna totalt på vissa lärare! Säg va ni vill jag kommer ändå inte gilla dem. Sen efter skolan åkte jag först till mamma och hälsa på henne på jobbet (japp jag hade dolda syften) sedan åkte jag till staden med Sainey och shoppade en bikini. Alltså Sainey du vet vad som från och med nu är din och min hemligthet! Haha helt sjukt ska ni veta. Hittade iaf en jättesnygg överdel i rosa, orange, svart, vitt och köpte ett par hel svarta bikinitrosor. Känner mig faktist väldigt nöjd, jag känner mig inte helt ful så att säga. Efter jobbig bikinijakt blev det till att åka hem och slänga mig ner i soffan och typ somna.

Nej nu orkar jag inte berätta så mkt mer...

Puss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Det är inte alltid bra att vara envis, Malin. Vad har egentligen Pamela gjort dig som får dig att avsky henne och nedvärdera henne? ^^ puss!

2008-04-15 @ 22:33:18
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

Nej, jag har aldrig sagt att det är bra att vara envis! Vad det gäller Pamela så ät det inget som hon gjort, det är mer som så att jag inte förstår mig på henne som person... Men som jag sa i inlägget: Jag struntar i va ni anser, jag har min åsikt och tänker stå fast vid den. Jag kommer stå fast vi den även om ni anser mig vara envis, barnslig eller nått annat lika trevligt!

2008-04-17 @ 16:50:12
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se
Sötis S

Haha du är för söt mitt hjärta!

2008-04-17 @ 21:47:50
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0