Himla jäkla skatt

Morgonen började perfekt, lång dusch, lite små packande, musik i bakgrunden osv. Helt plötlsigt hör jag hur posten ramlar ner i brevlådan, jag går och hämtar den. Bland dagsen post så fanns ett brev från skatteverket... Jag, utan tålamod som vanligt, öppnar det snabbt. Jag försöker hitta vart restskatten står... Efter någon minuts letande så ringer jag pappa för att få mina misstankar bekräftade. En tår faller lite snabbt längs kinden (för jag är en lipsill) och jag utbryter så vadå du menar att jag ska betal f*cking 3000 jävla kronor i rest skatt??? Men men men...

Så hääääääääääääääääär mkt gillar jag skatteverket just nu!

Puss

Kommentarer
Sötis Malin

hjärtat jag vet hur det känns!
samma sak hände mig förra året, det känns förjävligt i know, men det kmr kännas jätteskönt när det är betalt och klart!

2008-04-08 @ 13:35:00
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0