Fotboll

Jag tror inte att det finns någon bättre sysselsättning helt ärligt. Denna underbara sport kan man dels kolla på och dels spela. Ska ikväll hem till Sainey den loppan och kolla på kvällens match (ManU - Barca) och hon har tydligen laddat med chips! Känns som om det blir en riktigt tjejkväll: Jag, Sainey och Elin kollandes på matchen med varsin chipsskål i knät! Haha wonderful!

Förra veckan så pratade jag med Naomie (ni vet hon på volleybollen) och jag frågade om jag eventuellt skulle kunna få spela i hennes (eller va man nu ska säga) fotbollslag. Hon spelar i ett korplag med sin klass. Hon sa att det troligtvis skulle funka och som jag känner just nu så hoppas jag bara att jag kommer ta tag i det och faktiskt se till att de blir så och så att det inte bara blir prat: Tänk vad härligt och börja spela fotboll igen!

Nej ska äta nu!

Puss

Kommentarer
Sötis Anna

Maaalin :) Hej snutt. Jag tänkte bara höra om vi ska ha sällsis till den lilla saken som fyller år på fredag? Jag är helt lost, vet inte riktigt hur man kommer dit haha. Vi kan ju ladda upp på tåget :) Vad tycks om det? Pusspuss!

2008-04-29 @ 21:35:22
Besök mig på min hemsida: http://kortochgott.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0